czwartek, 25 września 2014

Od Lindy-Miasto.

Idę,idę i idę aż w końcu widziałam budynki.Leciałam tak szybko z Charmanderem i Vulpix'em i dotarłam.Najpierw kupiłam leki  i coś do jedzenia,książkę o pokemonach.Następnie poszłam do salonu imion.
-Dzień dobry-powiedziałam.
-Witam w salonie imion-zawołał pan.
-Chciała bym wykupić jeden bilet.
-Dobrze,proszę bardzo.
-Dziękuję.
Najpierw poszłam wylosować imię dla Charmandera,zakręciłam kołem i wylosowałam[Chai'a].
-Podoba ci się.
-Chig.......
-To super.
Gdy szłam do maszyny imienia  Vulpix'a,zauważyłam jakąś kartkę to był list napisane na nim było:

                                                             Droga Mary!
    Było nam razem dobrze ale nasze drogi się rozłączyły.Ofiaruję ci 2.000 ZŁ proszę twoja matka ci to podarowała,przyjmij to dla mnie .
                                                                                                      
        UL                                                                                           Twój Ojciec i rodzina.Pozdrowienia, Gepardzia                                                                                                      moja czarno włosa Mary.
  12-237.                                                                                                         Bardzo cię kocham.

-12-237, muszę ją poszukać.
I poszłam losować imię dla Vulpix'a zakręciłam i wylosowałam wyleciała napisane było na kartce [Ivy]
-I co ty na to.
-Vig............
To super Ivy.
C.D.N.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz