wtorek, 30 września 2014

Od Lindy-Ciężka noc.

-Ej!Nel wiem że się krótko znamy, ale może chciała byś ze mną pod różować po świecie?Co ty na to?-zapytałam.
-Okej ,z chęcią.-odpowiedziała.
-Ekstra!!!!!!!.
-Nooooo!!!!!!!!!!!!!
Ucieszyłam się gdy się zgodziła.
Godzina:00:00.
-No to do pracy musimy zrobić spania dla naszych pokemonów i dla nas.-zawołałam - A właśnie jakie masz pokemony?
- Pikachu ma level 2 i Koffing level 1.
- Aha,ja mam Vulpix'a level 2 oraz Charmander'a level 3.
- No to pracy.
Najpierw zebrałyśmy liście palmowe i dużo drzew,potem wziełyś my liście paproci i wyłożyłyśmy nimi cztery miejsca dla pokemonów.Gdy z kończyliś my za czeliś my robić dla siebie łóżka była godzina 03:35.Byłyśmy tak strasznie zmęczone że od razu zasnęłam tak samo Nel.
C.D.N.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz