sobota, 8 listopada 2014

Od Lindy-Nie znajoma.

-Cześć,ja jestem Mary a to jest Lindy i Ron.-przedstawiła nas Mary.
-O miło mi was poznać.-zawołała.
Mary nie za bardzo polubiła tą Keri. Uważam że to Nel się znowu przebrała.W końcu jest do tego zdolna.
-Idę na 3 rundę-zawołałam przechodząc obok Mary i tej całej Keri.
-Powodzenia.-zawołał Ron.
Mary znów rozmawiała z tamtą.
-Uwaga!Za niecałą minutę rozpocznie się 3 runda.Proszę się przygotować.Dziękuję-zapowiedział sędzia.
W pewnej chwili zobaczyłam jak Nel ustawia swojego pokemona a przecież była identyczna osoba tylko z innymi włosami.Na tablicy wywieszono koto z kom będzie walczył.

                      "Nel Von.-Keri Von.
                        Lindy Whotson.-Sam As.
                        Laura Moon.-Meli Stos.
                        I reszta"
-A to ciekawe Nel i Keri Von.-pomyślałam
I pobiegłam do Mary.
C.D.N.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz