środa, 5 listopada 2014

Od Lindy-Wygranie rundy pierwszej.

-Jako pierwsza pokarze na co potrafi jej pokemon Lindy Whotson [czytaj;Łotson].-Zapowiedziała sędzia.
-Charmander pokarz co potrafisz.-zwołałam.
Reszta uczestników również pokazała na co stać ich pokemony.Ale wygraną miałam w garści.
-Pierwszą rundę wygrała Lindy Whotson.-zwołała sędzia.
-Tak wygrałam tak tak.-ucieszyłam się z wygranej.
-Następna runda to walka z pięknymi pokazami czarów.-zapowiedziano.
-Super wygrałaś-zwołali Mary i Ron.-Myślę że następną rundę też wygrasz.
-Ja też.-zawołałam.
-Brawo,brawo moje szczere gratulacje.-zawołała złośliwie Nel.
-Czego tu chcesz.-zapytał ją Ron.
-Ja nic chciałam tylko pogratulować Lindy.-zawołała.
-To nie prawda kłamiesz.-zawołała Mary.
-O,serio masz na to dowód.-zapytała.
-Tak jasne że mamy.-zawołałam dzielnie.
-O,a jaki.-zapytała.
-Właśnie jaki Lindy-zwołał James i Jessie.
-O pięknie jeszcze was tu brakowało-zawołałam z Mary.
-No masz rację nas tu brakowało.-zawołała Jessie.
-Zespół R powraca-zawołali do nas.
C.D.N.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz