poniedziałek, 17 listopada 2014

Od Melody Lew-CZYLI Lindy.

Siemka.chciałam wam coś ogłosić.
Najpierw chciałam przeprosić Cię Luna ponieważ chyba cię obraziłam.
A po drugie poprosiłam Krwawą Mary-czyli jak to w opowiadaniu Mary aby mnie usunęła z tego bloga ponieważ na początku miałyśmy go prowadzić we 2 potem się dowiedziałam że będzie z nami prowadzić 3 osoba.
I jak powiedziałam odchodzę i cie serdecznie przepraszam moja decyzja jest niezmienna.
Powodzenia na blogu będzie mi go brakowało bo się w niego wkręciłam zawsze lubiłam pokemony.
Pa i jeszcze raz powodzenia
Odchodzę.:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((



Oj Melody xD
Nie martw się.  Co się stało takiego, że chcesz odejść? Przecież wiem, że kochasz Pokemony :3 Zastanów się.
~~Mary


Moja decyzja to że odchodzę usuń mnie



A jak pacnę cię pokeballem to nie uciekniesz? D:?
~~ Taka idiotyczna wypowiedź może należeć tylko do mnie, Luna ;-;

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja się bawiłam w grę pt: dziwna-postać-wkurzająca-wszystkich-wtrącająca-się-w-nie-swoje-sprawy-przynajmniej-tak-sądzą-inni D:

      Usuń
    2. Kamilu
      odchodzę ponieważ nie pasuję do tego bloga.

      Usuń