niedziela, 21 grudnia 2014

Od Lindy-Ciężka walka i Ninetales.

Musiałam trochę potrenować z moim Vulpix'em.
-Vulpix wywołuję cię.-zawołałam.
-Vulpix,Vulpix.-powiedział po swojemu.
-No to się cieszę.-powiedziałam.
-Popatrz tam jest Bulbasaur. Spróbuj go zaatakować.Dobrze?-powiedziałam do mego Pokemona.
Pokiwał do mnie główką.Na tak.Potem powalczył z nim i wygrał.Ja poszłam do lasu on sobie siedział z Ralts'em w szałasie z lian.Zobaczyłam kamień Evolucji pokemonów ognistych i Eevee której jeszcze nie mam.Wzięłam go ze sobą.Gdy do szłam do szałasu.
-Vulpix'sie dotknij tego kamyczka.-poprosiłam go o to.
I znów pokiwał główką.Gdy go dotkną zaczęło świecić bardzo rażące światło,a on zaczął się powiększać i wydłużać.Nagle z Vulpix'a stał się Ninetales.
-Ojejku ale ty jesteś piękny.-powiedziałam.
C.D.N.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz