wtorek, 23 grudnia 2014

Od Mary - Dalszy trening

Byłam dumna z mojego Luxio.
- Luna, co powiesz na bitwę? Mój Electirke kontra twój Umbreon.
- Z chęcią - zawołała i rzuciła Pokeball'em
- Electrike! - zawołałam - Pokaż na co cię stać! Piorun!
Umbreon zrobił unik i zaatakował. Miał bardzo mocne ataki. Electrike się nie poddawał, podobnie jak Pokemon Luny. W końcu Elecrike poddał się.
- Electrike jest niezdolny do walki, wygrywa Umbeon. - zawołał Ron
- Dzięki za walkę, następnym razem na pewno cie pokonamy, tak, Electrike?
- Electrike!
- Powodzenia - zaśmiała się
- Czy to prowokacja? - zapytałam z uśmiechem - Absol! Co powiesz teraz?
- Umbreon, pokonaj jeszcze tego.
Jej Pokemon nie zdołał zrobić jednego ataku, a Absol uderzył. Umbreon padł na ziemię, ale nie zaatakowałam mocno....
- Uznajmy remis za obie walki - uśmiechnęłam się - Zgoda
- Zgoda - powiedziała
C.D.N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz