czwartek, 25 grudnia 2014

Od Lindy-Evolucja Charmandera w Charmeleon'a..

-Charmander patrz tam jest Rattata.Zaatakuj.-zawołałam.
Pokiwał na tak i zaatakował go walczyli bardzo długo.Ale w końcu pokonał go mój pokemon.
-Brawo!Wygrałeś!-zawołałam ze szczęścia.-Ej,czemu ty tak świecisz.
Nagle odepchnęło mnie to światło.To chyba był jego evolucja.
-Ojejku,czy ty evolujesz?-zapytałam go.
Niestety nie mógł mi odpowiedzieć.W końcu przestało świecić.
-Charmeleon?-zapytałam.
Pokiwał do mnie na TAK.
-Ojejku,nie mogę w to uwierzyć.-krzyknęłam.
Byłam taka radosna.Potem schowałam go do PokeBall'a.
-Lindy nic ci się nie stało?-zapytała mnie Mary.
-Nie nic.-odpowiedziałam.
-Słyszeliśmy twój krzyk.-zawołał Ron.-Myśleliśmy że coś ci się stało.
-Nie,nie tylko mój Charmander evoluował.-zawołałam uśmiechnięta.
-Brawo!-zawołała Mary.
-Dzięki!-Ja zawołałam.
-Gratulacje.-zawołał Ron z Luną.
-Dzięki!Dzięki!.-zawołałam podwójnie.
Potem poszliśmy do naszego mini obozu.Mary oczywiście spała na gałęzi Dębu.Luna na gałęzi drugiego Dębu.Ron spał na gałęzi Brzozy.A ja spałam w dziupli grubego Buku,było nam bardzo wygodnie.
C.D.N.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz