sobota, 25 października 2014

Od Lindy-Ze spół R i Nel.

Odwróciliśmy się i zobaczyliśmy zespół R i Nel.
-Witamy-zawołał Niebieski.
- Co wy tu robicie i to z Nel.-zawołałam.
-O już zapomniałaś jak odeszłam,wtedy z potkałam Zespół R.-zawołała Nel.
-Oj dała byś już spokój-zawołał Skitty.
-U dopiekł ci co.-zawołał Ron.
-Jesteście najgorsi na świecie.
-Nel skoro uważasz że jesteś lepsza to wyzywam cię na pojedynek.-zawołałam.
-Spoko!O co gramy!-krzyknęła.
-Ja o Pikachu.-zarządziłam.
-Okej ja o Vulpix'a.-zarządziła.
-Walkę czas zacząć Start.-zawołała Mary.
-Deino do dzieła!-zwołała.
-Pachirisu pokarz na co cię stać.-zawołałam.
Walka trwała już 20 minut.
-I koniec walki.Wygrała Lindy.
-Tak.
-Co to nie sprawiedliwe.
-Ależ tak Deino padła a on nie.
-Oddaj Pikachu.
 -O nieee!!!!-zwołała.
C.D.N.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz