piątek, 10 października 2014

Od Mary - Zaginiony PokeDex i Sneasel

Odwróciłam się. Za mną poruszyły się krzaki. Zobaczyłam, że mam otwarty plecak. Sprawdziłam wszystko.
- Gdzie mój PokeDex?!
Zaczęłam iść w stronę krzaków. Zobaczyłem pewną "ruchomą" gałąź. Wystawały z niej trzy pióra.
- Żeby to nie był Spearow.
Pociągnęłam za nie. Wyciągnęłam nie ptaka, ale coś innego. Trzymał mój PokeDex.
- Oddaj to - rozkazałam
Pokemon odwrócił głowę i nadal trzymał moją własność. W pewnej chwili PokeDex otworzył się.
- Sneasel, Pokemon Osty Pazur. Ewoluuje w Weavile przy pomocy Razol Claw.
- Muszę cię mieć, ale najpierw oddaj to! - warknęłam
W końcu oddał.
- Piplup! Atakuj! - Piplup zaatakował Sneasel'a.
W końcu rzuciłam w niego PokeBall'em.
- Jesteś mój!
Zaczęłam wracać. W końcu zobaczyłam nasz obóz.
C.D.N


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz