poniedziałek, 27 października 2014

Od Mary - Przysięga Vanessy

Spojrzałam podejrzliwie na dziewczynę.
- Ale naprawdę nie wiedziałam, że ktoś ma takie same Pokemony
- Przypadek? Nie sądzie - warknęłam
- Ale tak....
- Możemy ci zaufać - oznajmiłam - Ale gdy zrobisz jeden najmniejszy błąd, wylatujesz!
- Ale....
Zmierzyłam ją wzrokiem.
- No dobrze! Przysięgam
- No widzisz - uśmiechnęłam się trochę złowieszczo
Schowaliśmy namioty i inne rzeczy.
- No to ruszamy - rzekł Ron
Później znalazłam ulotkę.
- 40 zł od osoby za popłynięcie przez morze do nowego regionu, a tam areny i nowe Pokemony. - uśmiechnęłam się
- Tylko skąd weźmiemy pieniądze? - spytał Ron
- A Mary, zapomniałam - wręczyła mi Lindy kartkę
To list od mojej mamy, a tam 2000!
- To teraz płyniemy wszyscy!
C.D.N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz